16. augusta 2006

Neskoro, ale predsa

Mili moji priatelia,

s radsotou, ale v ziadnom pripade nie prilisnou (mohlo by ma to totiz privela stat), Vam musim oznamit, ze mi to dnes vecer o 22:22 konecne doslo. Cakala som na to velmi dlho, ale stalo to za to a priznam sa, to cakanie bolo miestami na mieste. Moj objav je jednoduchy, priam az primitivny a vy vsetci to urcite uz viete.. a snad ste mi to uz aj vraveli, ale ja hlucha a slepa som musela cakat kym na to pridem sama. JA JA JA. neviem cim to je, ze sa ten moj skurveny svet toci prave a stale okolo o mna.. asi mam sklony k egoterorizmu, ci ako sa tomu hovori...
Po dlhom uvode sa odvazujem prejst do hutneho a strucneho jadra a teda zodpovedne prehlasit, ze
uz nikdy v zivote nechcem byt stastna
tie sracky po tom
za to naozaj nestoja

howgh

podpisovat sa hadam nemusim

3 komentáre:

predseda povedal(a)...

Ja si dovolim pridat este radost. Tesit sa sa tiez neoplati.

0.

predseda povedal(a)...

no tak to si potom v tej spravnej sekte...

c

predseda povedal(a)...

Dovolit si dovol, ale vedz, ze s tou pohladnicou ste mi dost naburali moje nove idealy :)

e