5. augusta 2007

Postove potkany

Drahi moji,

vzhladom k tomu, ze sa budem najblizsih niekolko mesiacov nachadzat v tak trochu antiinternetovej zone, chcela by som Vas co najmilsie a najupenlivejsie poprosit o Vase postove adresy (okrem beda,ondyho a cuba..tie uz mam, ale pre istotu bedo ? slovinska 6? ondy? slovinska 1? :)dufam.
Internet tu sice je len v obmedzenom mnozstve, ale za to holubov po kokot na kazdom kroku, tak sa asi zacnem zaoberat ich vycvikom a otvorim si sukromnu postu :) pripadne poslem jedno z tych 15zvierat, s ktorymi teraz zdielam strechu nad hlavou.. no dobre, tak 14tich, lebo 15. je korytnacka.no dobre, tak 13tich, lebo 14.zvieratom su rybicky :) denne mi tak 10krat prebiehne cez popred (pripadne pomedzi) nohy jedna z troch ciernych maciek.. skvely trening proti povercivosti..

lucim sa uz ale, lebo nexcem hlupostami miesto na PS strankach kantrit, vy ale piste adresy prosiim!

PS: mamka Vas vsetkych pozdravuje a fest chvali, ze sme krasne upratali chatu! klobuk dole, bo taka pochvala od mojej mamuse, sa premalokedy pocuje!

ciao najmilsi moji, ucekam uz

elen

10 komentárov:

predseda povedal(a)...

OK, nasa adresa je:

Martin&Liona
Domcek
Praha

P

Elen povedal(a)...

poppii, neser elenku ! :)

Elen povedal(a)...

takto sa veru peknej posty nedockate, obavam se, ze vycvicit lietajuce potkany na taketo krasne nuancie bude nad moje sily .. ;(

Anonymný povedal(a)...

tady tady pis elenko:
K Hutim 267/19
Hloubetin
Praha 9

Anonymný povedal(a)...

L.

Jak na prezentace povedal(a)...

jj, este pridavam stat = Ceska republika.

Anonymný povedal(a)...

spravne elenko!
bedo 6 a ja som jednotka :)
0.

predseda povedal(a)...

no ta uz Ti to pride na dvojku,ale ta to si vybav so Smolom, bo to on mi tak poradil :)

inak dufam, ze vsetci zdravi,stastni a i zivi ste.


e

predseda povedal(a)...

boa ondy, mi nehovor ze si na jednotke, ked si v druhom vchode zlava :/
to mi musis vysvetlit jak to tam u vas funguje :)

c

predseda povedal(a)...

Moj zlaty, mi mame len jeden vchod. Potraviny su vof byvalej pivnici. Nemaju narok na adresu ;)
0.