2. júna 2008

Protisekta proti sekte...( zlodejskej)


Drahi predsedovia a dopisovatelka...Opat nadisla chvila kedy jednoducho musime byt proti! Sekta Hokovce, Šahy a okolie prostrednictvom robotnikov z Hokoviec, policajtov zo Šiah a politikov viacerych štátov sa dopustila hanebnej kradeze intreplanetarnej kozmickej lode PP-1129-97. Dufam, ze dany fakt poburil rovnako aj Vas. Kazopadne som si dovolil v mene protisekty poskodenej pani Margite Piriovej napisat mail, aby nas o tejto veci detajlnejsie informovala...

s pozdravom

b

5 komentárov:

cubo povedal(a)...

no boha, to uz nie je normalne co sa deje v dimenzii Slovensko..
musime zakrocit. navrhujem infiltrovat sa medzi hokovskych robotnikov a sahskych(?) fizlov a samozrejme zacat sledovanie Siteka a Kovaca.
Zrovnajme si cas...operacia CP13 sa zacina...

c

Anonymný povedal(a)...

plati. infiltrujem sa medzi tych robotnikov. vybavu mam pripravenu - monterky a aktovku (v nej desiatu a vodku)

Policajti by ma hned odhalili, lebo by som opat netrafil uniformu.

0.

Jak na prezentace povedal(a)...

Som pobureny. Samozrejme, je nasim cielom zasiahnut. Navrhujem vyuzit zbran protivnika - casovy tunel. Jeden taky mame v Bratislave, ak sa nemylim. Moblizizaciua by mohla vyzerat nasledovne:

@Cubo: ked obhajis bakalarku, pouzi casovy tunel. Rok nastav na 2004 a GPS suradnice na Hokovce 84, Slovakia. Zajdi za pani Margitou a zisti, co si primiesava do popoludnajsieho caju. Vzorky prines, zidu sa nam.
Pred cestou naspat sa prosim ta zastav u mna a vytrvalo ma odhovaraj od studia ekonomie v VS. Beda ti, ked pojdes vykopat nas rum!!!!!

P

Anonymný povedal(a)...

chlapci pani Margite uz asi nepomozeme....mail sa mi vratil ako nedoruceny. Leda zeby sme skusili poppiho plan......

listen to poppi...!

b

Chobot povedal(a)...

S pani Piriovou sa už neskontaktujete, z overených zdrojov mám informáciu, že od 11.2.2007 nie je medzi nami. Ale skutočne existovala, nie je to vymyslená osoba.