27. januára 2009

Necitat, prudko nudne!

Drahi moji srdcu blizki,

nastvany vyvojom udalosti, stavajuc sa otrokom povinne plniacim ulohy vyplyvajuce z clenstva v organizacii s nazvom Vysoka skola, som sa rozhodol vyburit na internete a venovat sa (po siahodlhom case) Protisekte. Ako isto viete, nase kvinteto potrebuje nove podnety, aby mohol budovat ziarivu a zavideniahodnu nadstavbu na zakladoch, ktore sme tak statocne polozili pred par rokmi.

I Popadic hladal...a narazil. Nasiel studnicu novych napadov, ako zlepsit status quo, cestu, ktorou sa mame poberat aby sme rozsirovali po celom svete povedomie o PS.

No, to hadam trosku prehanam, ale vedzte, pisanie na PS je balzamom na moju ranenu dusu. Tu, ktora nebude vo februari s vami na chate kvoli VS.

tak k veci:
Zdruzenie Nic Netusiacich, (www.znn.sk) ponuka odpovede na niektore nase otazky. Je to spolok jak hrom, Odporucam precitat stanovy!

Velka skoda, ze to s vami nemozem na chate pri domacej slivke, krbe a spisskych parkoch prebrat. Dufam, ze sa postretavame aspon individualne a nase napady (a ze ich po tom alkohole bude!) pretavime do skutkov.

Vas obetavy budovatel lepsich zajtrajskov.

MP

1 komentár:

ondy povedal(a)...

O tomto združení síce nič netuším, ale bol som nefunkčný člen jeden rok (ešte pred PS).

Takto nejak si predstavujem našu Ps, hoci som zásadne proti tomu, aby sme čosi kopírovali. Predsa len, my máme jasnú predstavu, proti čomu sme :)