20. mája 2006

Ocenenie PROTIvny za Maj

Po istom case posobenia, zvykne vacsia ale aj mensia organizacia udelovat ocenenia. Zvycajne za kladne uspechy, no su aj tie, ktore "ocenuju" negativa. A pri tomto druhom pripade by som sa rad pozastavil. Okolo nas je strasne vela ludi, ktori uz len svojou osobou nam zneprijemnuju zivot. Vedia to s takou dokonalostou, az mi pripada samozrejme odmenit ich. Myslim, ze si to zasluzia. Preto si dovolim navrhnut a aj schvalit pravidelne mesacne (to je tak akurat, nech si vitaz uzije svoje ocenenie) udelovanie ceny PROTIvny.


Takze, cenu PROTIvny za mesiac Maj udelujem Gabrielovi Kovalovi. Srdecne gratulujem!!

0.

8 komentárov:

predseda povedal(a)...

nie som sice isty kto to je, ale srdecne mu to prajem. To akoze budeme o tom kazdy mesiac siahodlho hlasovat alebo len jednoducho niekto niekoho urci...?(mne sa napriklad furt derie na jazyk pripic).
hej a inak, good idea 0.

c

predseda povedal(a)...

Myslim ze lepsie bude, ak na zaciatku mesiaca niekto da svoju "osobnost". Myslim ze budu stacit 2 pravidla:
1. jedna osoba mesacne
2. osobu mozes dat len kazdy 2. mesiac(chapane tak, ze ja nemozem nikoho navrnut na jun)
Myslim, ze sa nejak nebudeme hadat, kto ma kedy narok menovat.

(pripomienky k pravidlam pripustam)
0.

Dokzen povedal(a)...

Výhercom srdečne gratulujeme, ďakujeme všetkým, ktorí sa do súťaže zapojili a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu. Ich kompletný zoznam si môžete vyžiadať osobne a ostatným poradíme, aby skúsili šťastie v júnovej súťaži.
Výhercom ešte raz srdečne gratulujeme a budeme ich kontaktovať.
-------------
skvely napad. Btw: cim si to menovany zasluzil?

predseda povedal(a)...

Pre buducnost: dopisat aj dovod.

Je to moj spoluziak. Cenu ziskal za svoj telefonat, ktorym mi vecer den pred skuskou oznamil, ze si(udajne) rezervoval priklad na skusku (ktory som mal od ineho) skor ako ja.

0.

predseda povedal(a)...

Ja si uz dopredu rezervujem navrhy na jun,august, oktober, december, februar, april..Lada 4ever

p

predseda povedal(a)...

mozem na ocenenie nominovat aj seba ?

e

predseda povedal(a)...

mozem na ocenenie nominovat aj seba ?

e

predseda povedal(a)...

e, s takou moznostou ratam aj ja ;)

0.