29. mája 2006

f... Alaska

Hi jerks,
Zajtra je den D, hodina H a minuta M. Mal by som sa kurwa zacat tesit..Ale tesim sa....na jesen:)) Bojim sa ale, ze nebudem schopny prist s priehrstou plnou zazitkov. Tak ma potom neprovokujte otazkou, ako bolo! Cim to je boha? Asi starnem. Som az nebezpecne (peri)pateticky............................

Inac, prajem bedovi a cubovi Prahu jak she patri a nech nezabudaju sklapat zachodovu dosku na kolajach (upratovacky to nemaju rady:), Ondy-na Finsko som nezabudol, Elen zasadne prajem VOBEC NIC.

s pozdravom a vecnou spomienkou na vas v...

narusitel dusevnej harmonie a slepy harmonikar

P

3 komentáre:

predseda povedal(a)...

no comment, just :'(
a dones nam nejake havana cigary

c

predseda povedal(a)...

Pises akoby si siel do Columbie na kokainove plantaze :)

PS:mna by to potesilo, semiacka sa zidu ;)

0.

predseda povedal(a)...

Tha ja ti prajem, len kolko vzletov tolko pristani a hlavne 3m še, bo alaska to ňe margecany....

do skoreho videnia...

b