1. júna 2006

Konecne som o to prisiel!

Kamarati moji, musim sa o to s Vami podelit, hoc sa mi este vzrusenim klepu udy.
Stalo sa to na co som tak pretuzobne cakal. PRISIEL SOM O TO! Konecne.. ved uz som mal na to aj patricny vek, veru nacase,
snival som o tom od isteho obdobia snad kazdy bozi den, predstaval som si to ake to asi bude... Okolnosti ako k tomu doslo nie su vobec dolezite....ved tu ide predsa
hlavne o mna... ten oslobodzujuci pocit... snad to zo mna priam ziari...( dufam, ze sa to nedozvie mamka, zaiste by plakala...)
Viem ,ze ked sa sa to prevali, tak sa mozno dostanem do reci, ale cloveka ktory to uz ma za sebou to predsa nerozhadze...
no kamarati moji, idem si oddychnut, ved prist o rozum... to predsa cloveka riadne vystavi....

b

4 komentáre:

predseda povedal(a)...

Poznam ten pocit o nieco prist...Ja som prisiel o batozinu (takmer):0000000 Dufam, ze bol janik nezny

predseda povedal(a)...

vitaj v klube
"mlado glupo, chovati se nebde"
automaticky si povyseny do funkcie podla vlastneho vyberu,lebo takto pekne skomponovat opis takej vsednej kazdonennej nevyhnutnosti...to se lan tak hocikomu nepodari
o desat dni budu aj kvety aj bonboniera aj vsetky ostatne oslavne zalezitosti
sa neviem dockat ej bistu
(urcite ta to hlboko vnutorne zmenilo,')

e

Anonymný povedal(a)...

ja uz ani neviem, kde sa moj rozum momentalne nachadza
teda v pripade ze niekedy nejaky bol...

predseda povedal(a)...

wow, takze uz aj z teba je plnohodnotny clen spolocnosti...blahozelam
hej a pocul som ze prvykrat to nie je bohvieco..ty si si to ako uzil?

c