3. júna 2006

Trosku o frazach

Ahooooj,
plny hamburgerov a cocacoly som pripraveny vydat zo seba co mozno najviac intelektualna , ale bude to kazdopadne velmi zlozite, kedze moja konverzacia s miestnymi naivnymi nativmi (naivny native je good..:)) sa obmedzila na frazy:
,,You are welcome``
,,Thanks 4 the coke``
,,I am not a russian``
,,get the fuck on it``

Sa ich inac snazim nejako vhodne zamienat ale vacsinou sa obmedzujem len na frazu poslednu, lebo je vseobecne pouzitelna:0

Haaa ako vidis pomaly sa prisposobujem miestnym pomerom, asi ma nespoznas, ked sa vratim, lebo budem friendly, smiley, open- minded a dumb (mozno podla posledneho znaku:))

P

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

no vidis popi,
misia aspon splni svoj ciel :)
j.

Liona povedal(a)...

a ja ze ty si bol furt friendly,smiley,open-minded and of course:-0 dumb..so,don´t be afraid of man,i will recognize you for sure:-0...btw.are you sure that you are not a russian???:-0

Dokzen povedal(a)...

:)

btw: kto je liona?

predseda povedal(a)...

hej bratu, tak to som rad ze zijes atd, ale neprehanaj to s tou colou. ved vies co povedal jeden mudry muz (ano,bol to janik):" cola je svinstvo"
trim she

c