25. júna 2006

vacuum cleaner

nejako je tu mrtvo v poslednej dobe..myslim tu TU, aj tu na druhom konci drotu (tu-tu-ru-tu..), teploty sa drzia vysoko, vzduch sa nehybe, ani ja sa nehybem, sedim furt na tom istom mieste (na prdeli), jedine co sa hybe je cas..a aj ten ide dozadu (aspon co sa mna tyka..)
eeeehm, what the hell i'm trying to say?
asi som len xcel dostat zo seba nieco (samozrejme ze nic konstruktivne), nech sa ta hladina aspon trochu rozceri. ako ked idete s niekym dlho vo vytahu a uz nevydrzite to ticho tak sa aspon opytate na zasrane pocasie..len som asi xcel aby tu na chvilu nebolo tak mrtvo..tu TU aj tu tam, teda tu..
tuturu-tuturu-umca-umca-umca-ca

c

1 komentár:

predseda povedal(a)...

thanx man,
ja uz som sa tu chcela zacat ohannat zakonikom prace,ze uz trochu zneuzivame tu letnu dovolenku (nie nie,nemame uz prazdniny ako kedysi)...
co sa tvojho vnutorneho nezivota tyka,just be happy about that, je to isto lepsie ako nejake burlive vysiny, niziny a hlavne priekopy istych (radsej nemenovanych) tychto onych,sak vies koho myslim
(ano samozrejme ako vzdy ..SEBA)

uz len 22dni a isto bude ked nie lepsie,ta aspon horsie,') a ak nie horsie tak aspon nejak tak plnsie a hadam i zivsie
i guess(i hope so)
i ked uz ani hadat ani dufat ani nic sa uz neoplati..
naa blyat


e