11. júna 2007

Brigada na leto

No,

pri hladani nejakeho prijemneho part timeiku som narazil na zaujimavy job a neda mi sa onho s vami nepodelit..(nazvy, stranky, mena som zaciernil, ale verte mi, nejedna sa o Hellmans alebo Billu)

Spolecnost D...X a.s. (zapsana u mestskeho soudu c. 44/1994 v Praze)

vypisuje 10 000 volnych pracovnich mist na pozici:

TESTOVAC KONDOMU

Popis prace:

Vas nejmilejsi konicek se stane i Vasi praci - Nase spolecnost hleda 10 000 lidi na testovani kondomu.

Pracovni prostredi: jakekoli stimulujici

Pracovni doba: pracovat muzete po vecerech, vikendech, ale i ve dne - pracovni doba je flexibilni.

Pracovni napln: prinaset sebe a sve kolegyni radost a poteseni

Pozadujeme:

- nadseni a pozitivni pristup k zivotu
- otevrenost a chut experimentovat
- schopnost okamzite pracovat, je-li to druhou stranou vyzadovano

Firemni benefity:

- balicek kondomu zdarma
- kazdy uspesny uchazec se stane akreditovanym testovacem kondomu

Stojite o tuto praci?

Zaregistrujte se na strance xxx a zadejte vasi zadost o praci. VASE KARIERA
STOUPA VZHURU UZ DNES!

pozn. pracovni nastroje si prineste sebou.

Volam svorne vsetkych na brigadu do Prahy!

P(.....c)

3 komentáre:

Elen povedal(a)...

:D
byvat u mna mozete, ale pracovat nie ! :)

predseda povedal(a)...

ked ja ti mam taky vnutorny odpor k tomu co musim. radsej si tie kondomy kupim.

0.

predseda povedal(a)...

no moment, moment- a co platove podmienky? nemyslite si ze budem makat zadara. a co firemny socialny program a odbory? a moznosti pracovneho postupu (samozrejme smerom hore)? no proste do toho nesmieme ist zbrklo, aby sme sa nevyjebali ;)

c