9. mája 2009

Facebook kvízy

Zdravim,

zdá sa, ze kvizovy osial na facebooku nepozna hranic, vekovych ani politickych obmedzeni. Toto je screenshot z mojej homepage :)


Zdravím,

MP

4 komentáre:

cubo povedal(a)...

:-O a michala regesova ma "pripecene brusko". co sa clovek skrz ten facebook nedozvie.

c

ondy povedal(a)...

tiez ma zaujala tato informacia :)

Zeby sme spravili vlastny PS kviz?!

Jak na prezentace povedal(a)...

Škoda že som to nevycentroval a skočil mi tam Karol Ondriaš :D

Ale rad si vas prida ako priatela, jeho fotky z labaku stoja za to :DD

Anonymný povedal(a)...

Zdravím vás pán Popadič,
škoda že ste si ten test nespravili aj vy, zistili by ste, že je recesistický a nemožno ho brať vážne. Ináč ste celkom vtipný. Ktoré fotky sa vám konkrétne páčili, tie z roku 1989 alebo 1982? Otpusťte mi horšiu kvalitu, pri starších fotkách to tak občas býva....
S pozdravom KO