23. mája 2009

PS meeting

Členovia PROTIsekty!

Náš čas nadišiel. Hodiny neúprosne odbíjajú posledné minúty našej hybernácie. Pozývam vás preto na PS meeting, kde doladíme posledné detaily pred dňom D.

Dátum a Čas: 6:06pm, 6.6. (sobota - 6. deň v týždni) Muhahaaa!
miesto: Centrum

váš,

MP
PD (public destruction) manager
PS - nebojíme sa!

poppi@protisekta.org

budeme neozbrojení.

4 komentáre:

cubo povedal(a)...

uch, no nerad sa staviam proti direktive predsednictva, ale obavam sa, ze sa nakoniec do tych Krompach nedostavim. :( nie je to este iste, ale zato velmi pravdepodobne..
A preto (a pozor, toto skutocne nie je pokus o rozkol v PS;)) by som vas rad vsetkych pozval na Bratislavsky PS meeting. Mozno si pamatate, prvy oficialny sa tu, u nas Presporku, organizoval v zime roku 2006(!). To sme boli este mladi susni, no ľaľa:
http://www.protisekta.org/2006/02/ps-meeting-ba-06.html
Viem, ze bedo nam uz zbakalarcil (blahozelam, btw), takze ked my ostatni doskuskujeme, mohli by sme sa stretnut, predbezne navrhujem taky jun ;)
hm? co vy na to, bradrzzz?
c

predseda povedal(a)...

Ej kurwa, to je skoda. Kašlem na teba Šmol a zakladám frakciu Pravá PS..:D

Ale vazne, tie fotky ma nenormalne navnadili (take zaspominanie padlo vyborne k dnesnemu nedelnemu obedu)

Ja by som mal koncit skuskove 4.6., na eurovolby som doma. Som (zatial) otvoreny akemukolvek junovemu weekendu

MP

ondy povedal(a)...

Drahy predseda, nech je meeting kdekolvek, len nech je! Ved 6.6. dame pracovne stretnutie v uzsom kruhu. V ba sa uz len odhlasuje co treba a mozeme ist vsetci do mesta (trebars aj na ten devin, kde sa mi zatial nikdy nepodarilo stihnut otvaraciu dobu..)

Marie Krásná povedal(a)...

neviem, ci pozvanie plati aj pre clenov bez titulu, ale ja v juni aj tak nemozem, takze mi na to taktne nemusite odpovedat ;)

tak teda drahi bratia CHODTE A FOTTE SA ! nech sa mam potom na co s laskou divat :)

e