29. decembra 2005

Tu ma mate

Drahi moji!
S rukou na prsiach (svojich) a patetickou slzickou v oku sa divam na dieta nasej spolocnej nenavisti k vsetkemu a vsetkym. Na dieta, ako raz poznamenal predseda Cubo, ktore by nikto nikdy nechcel mat. Ale je hadam nasou povinnostou, ked nie priam zivotnym poslanim, sa on zodpovedne starat´!

No, hadam dost bolo vzletnych slov- som inak rad ze predseda Ondy je dojaty z vianocnej atmosfery rovnako ako ja, a preto by som sa s nim (samozrejme, aj s Cubom, Bedom a s celym narodom tiez) podelil o tzv. vianocne zvestovanie Velkeho Zvestovatela a predsedu UV KSC svateho Antonina Zapotockeho na vianoce roku 1952: (pozn.: text som ponechal v orginali, bol skutocne predneseny ceskoslovenskemu narodu)

,,Děti pracujících se již nerodí ve chlévech... Nastali mnohé převraty. Ježíšek vyrostl, zestaral, narostly mu vousy a stává se z něho děda Mráz. Nechodí nahý a otrhaný, ale pěkně oblečený v beranici a kožichu. Nazí a otrhaní nechodí již dnes také naši pracující a jejich děti. Děda Mráz přijíždí k nám z východu a na cestu mu září také hvězdy. Nejen jediná betlémská, celá řada rudých hvězd na našich šachtách, hutích, továrnách a stavbách. Tyto rudé hvězdy hlásají radostně, že vaši tatínkové a maminky splnili na svých pracovištích úkoly štvrtého roku Gottwaldovy pětiletky...´´

popa

6 komentárov:

Dokzen povedal(a)...

:)

Anonymný povedal(a)...

myslim,ze tento pekny prihovor by mohlo po urcityx mensix upravax vyuzit aj mnoho inyx vodcov ci veducix spasitelov nasej buducnosti,ale motivaciu rozhodne dodava i nam obycajnym smrtelnikom...barlam podopierajucim nohy tohto statu
alebo hocicoho ineho

som velmi stastna,ze tieto stranky su stale plnsie a plnsie inspiracie do nasho nefarebneho zivota

idem si zaspievat internacionalu

s uctou a usmevom plnym radostnyx pozdravov

vasa verna pionierka

Anonymný povedal(a)...

Ja tiez pridam nejaky ten Vianocny prihovor, tentoraz Jozefa Tisa:

"Prve Vianoce v slovenskom state su radostnymi, lebo dnes je uz narod slovensky doma. Doma je na historickej ciare svojich otcov... so svojim prezidentom, vladov, snemom, ktory zakony vynasa...
Narod ma soju Hlinovu gradu, Hlinkovu mladez."

Ps: Rad by som vedel, kde bol slovensky narod pred tym, ked teraz je na "historickej ciare svojich otcov..."

Ps: Treba si precitat TV Oko z 30.12.2005, tam je viacera takychto skvostov

Anonymný povedal(a)...

janik, pod madarmi a cechmi

predseda povedal(a)...

ked raz budem velky, xcem mat taku fantaziu ako antonin zapotocky..

cubo

Anonymný povedal(a)...

ked sa nezblaznis, skoncis ako idiot cubo