5. decembra 2005

...ved prave preto

zdravim predsedovia, tu je cubo. Tak ako sa vam to pozdava? Mozme sem pisat prispevky a ini (tisice ludi, ktori si to budu prezerat:))) na to mozu reagovat a nebudeme s tym mat takmer ziadnu robotu. Tak dajte vediet, ako sa vam to paci (alebo ak mate nejake pripomienky napr. na vzhlad, ale mne sa ta cierna celkom paci..) , potom vam poslem heslo a podobne veci...
tak to byt zatial vsjo

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

PO <> Moze byt!!!!=> som proti ;)

Anonymný povedal(a)...

aj napriek vycerpavajucemu vysvetleniu dovodu vzniku tejto oazy neopisatelnych rozkosi, ma napada, ci tam nebudu aj nejake podprahove pohnutky, co ste sami (ano o vas hovorim predsedovia..anticlena beda sa to netyka) uz nenapadne,ale predsa naznacili.mam na mysli vas spolocensky (ne)uspech, spolocenske (ne)postoje a v najvacsej miere sa moj utok tyka vasich (ne)vykonnych organov ")
v buducnosti sa budem snazit tuto kritiku na tychto strankach trochu rozviest, lebo je mi uplne jasne,ze zatial ostava nepochopena, tak ako moje celozivotne jednanie ci chovanie (to podotykam len preto, aby ste si ma vazili,')

v ramci prejavu hlbokej ucty k vasej existencii a tym padom k existencii tohoto utociska,ktore ste sa rozhodli poskytnut bezzmyslovcom, si vas dovolujem pozvat na maly vylet do prirody v doprovode "lahkeho dymu" alebo cireho a tekuteho zmyslu. alebo obidvoch (+kazdy si so sebou moze zobrat aj gumeneho medvedika a predseda CUBO ma povolenu 1 kacicku)
akcia sa bude konat 27.,28.,alebo 29.12. v slovinskej alebo krompasskej prirode, vsetko sa upresni podla potreby ucastnikov.

lovu zdar