25. januára 2006

INSOMNIA

No, myslím, že to rozhodne nemám od prírody
skôr od tých hnedých granúl a 2dcl vriacej vody..
a keďže to poslednou dobou robím asi tak 10-15 krát za deň
roztrasená nabudenosť mi nonstop vnucuje svoju priazeň

Verte ja... naozaj by som si s tým už aj ... priala prestať !
no mohla by som si tak svoju poslednú školskú šancu ľahko presrať
vzhľadom k tomu, že z Durkheima sa mi po dvoch hodinách chce vždy zvracať
musím sa veru, voľky nevoľky, stále k svojej novej čiernej láske vracať

kolotoč sa zväčša "končí" v bielej tme, okolo 5.ráno
kedy líhajúc do postele, prosikam aspon o maly spánok
nič podobné sa však väčšinou neudeje
a tak radšej hneď vstávam,
do nového dňa plného "sviežosti"
a beznádeje ...

e

2 komentáre:

predseda povedal(a)...

kava a hlavne cola su svinstvo(opytaj s poppiho alebo janika..). ale co sa tvojej nespavosti tyka, nevidel by som to az tak cierno- ved sa tym uspesne zbavujes jednej zo zavislosti, na ktorej fici drviva vacsina ludi(teraz neberme do uvahy, ze si tym zaroven pestujes zavislost novu..), nehovoriac o tom kolko casu usetris. ja sa hodlam do toho pustit hned ako sa zbavim zavislosti na jedle;)(co sa mi mimoxodom zatial velmi nedari)
no a ak by ti nahodou bolo luto za stratenym nocnym snenim, tak nezufaj-obidvaja predsa vieme,ze snivat sa da dost dobre aj cez den ;)

c

Anonymný povedal(a)...

tak s tym snivanim c plne suhlasim ba by som dodal ze mne to ide lepsie cez den ako v noci