5. januára 2006

Ruténi

fajcil som lacne cigy a premyslal ako by bolo fajn, keby som bol ako dym (tentokrat v tom nie je nijaky dvojzmysel)-len sa tak trosku poobsmietat a nerusene, nepozorovane a plynule sa rozplynut.
potom mi doslo ze ja vlastne som ako dym, a uz mi to nepripadalo take skvele..smrdim (samozrejme od hlavy), otravujem, stipem v ociach, usiach a plucach.sposobujem dlhodobe trable uz pri kratkodobom pouzivani. som predzvestou problemov a pritom som bez ohna..
rad by som teraz slavnostne vyhlasil, ze som proti dymu-proti sebe, a ze sa tomu budem teraz a(nti)ktivne venovat, ale to by som si az prilis fandil. nejde mi to, skusal som to. a na to aby som len tak otvoril okno a zmizol je vo mne prilis malo odvahy a privela optimizmu (presne tak, popa, optimizmu:)).
a mozno sa mam iba prilis rad, ja som totiz taky ludomil :) :(

cubo

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

pekne si to povedal

predseda povedal(a)...

a ked uz si to tak pekne povedal
tak : e