7. januára 2006



Zdravim predsedovia, cestny anticlen, zahr. korespondentka!
Kedze som bol volakedy daavno povereny zostavenim loga protisekty, tak po umornych bezsennych nociach stravenych nad grafickymi programami a blikajucou obrazovkou monitora som sa rozhodol vypustit prvu a poslednu antiverziu- takzvanú averziu nasho pseudologa.(vlastne som len dneska rano dakus stuningoval tu antilopu:)Cakam destruktivnu kritiku...

S pozdravom nastenkar Peppo

Hej a inac si myslim, ze nas antihrdina by mal byt urcite PROTIvný

9 komentárov:

predseda povedal(a)...

Prekvapujes ma, ked ta ludia do nieco dotlacia...

PROTIvny !!! :D

0.

predseda povedal(a)...

Nedalo mi.
Ta cervena ciara cez hlavu mohla byt tensia...

0.

predseda povedal(a)...

mne sa to absolutne nepaci, a myslim poppi ze si ani kus neodviedol fakt dobru robotu a uz vonkoncom ta za to nepoxvalim. zaroven som vyhradne proti tomu aby sa toto logo okamzite dalo pod hlavicku miesto sucasneho. howgh

cubo

predseda povedal(a)...

A este daco. Uz posledne, slubujem. Preco je antilopa "zakazana"? Sak to nas MASKOT!! Az tak proti nemusis byt.

0.

predseda povedal(a)...

vezmi to matematicky bratu- je to anti symbol, je zakazana, dve proti sa vykratia a je z toho symbol :)
ale nie, mne sa to pozdava- antilopa je symbol a ta znacka zakazu ukazuje o co vlastne v PS ide...rozumis? lebo ja uz asi nie, som z toho v pici (privela matiky je teraz v mojom zivote), ale to logo sa mi proste pozdava.

cubo

predseda povedal(a)...

Som chcel povodne nechat ANTIlopu v cervenom kruhu, ale to by potom vyzeralo ako zakaz vjazdu vsetkym antilopam. Tak a co sa tyka filozofickeho odkazu loga - rozmyslal a uvazoval som matematicky rovnako ako nadomnou cubo. Teda negacia negacie vlastne negaciou nie je. Tak vidis Ondy, krehka demokracie(2 vs 1) sa o5 kusok upevnila

predseda povedal(a)...

Tak ci tak, ta cervena ciara cez hlavu mohla byt tensia... :P

0.

Anonymný povedal(a)...

tha len dufam,ze nam oxranari nezacnu hadzat do okien molotov coctaily
poppi s i s i k o v n y
ale zdielam ondyho nazor,ze ta ciara cez hlavu mohla byt hoc len kulinko,ale tensia

e

predseda povedal(a)...

ta teraz neviem poppi, ci si to uz vymenil, alebo ta ciara cez anilopinu hlavu bola od zaciatku v pohode..
kazdopadne je to ok, ale keby si to cele posunul das o pixel nizsie...vies, aby sa to tam nestracalo do tej ciernej zvrxu,
ale to uz je uplny detail,kt.bol asi povodne takto mysleny

+
myslim,ze logo treba oslavit
..aspon 50malymi poharikmi ohnivej vody na najblizsom zasadani PS (rozdelovat sa bude samozrejme podla zasluh, pripadne momentalnych potrieb,']

howgh

e