18. decembra 2007

ANTIkvariat

Mila kolegyna, mili kolegovia, ze sa blizi koniec roka nemusim velmo pripominat. A ludia zvyknu hodnotit uplynuly rok. O to mi vsak nejde. To je mnohokrat neprijemne a zbytocne. No hlavne co som sa chcel opytat, je: citavate (obcas) ANTIkvariat?

Mna to bavi. Vynaraju sa mi pritom pekne spomienky a pocity. Chlapci (vratane teba elenka), dobru robotu sme zatial vykonali. A fakt po nas nieco ostalo. Hoci vidine len nami.

Dodatok: Neviem sice kedy si bedo budes toto citat, ale chcem ti povedat, ze tu skusku som nakoniec dal za B. A to co som sa ta pytal nebolo, dokonca nebolo ani to, co som sa ucil. A to zas je dalsi dokaz pre popiho, ze lenivost sa mi vyplaca. :)

Poznamka autora: tento prispevok je fakt odveci, prepacte. Ak je nehodny PS, zmazte.

0.

3 komentáre:

predseda povedal(a)...

No, pridam i ja nieco (ne)originalne:

Na stranke docs.google.com je ulozeny (sam. pod uzivatelskym menom a heslom PS) jeden textovy subor. V jednej z mojich mnohych slabych chvilok som sa pustil do tvorby alternativnej buducnosti PS spolocne s Ondym. Bol by som velmi rad, keby ste svoje postrehy pridali i vy ostatni, nech nakopneme nasho tvoriveho ducha spolocne k nejakemu cielu. A nech nim je trebars i nezmyselny fantasmagoricky clanok..Tak len smelo do toho! (Ondy, dufam, ze sa nehnevas)

P

Elen povedal(a)...

mily ondy,

vzhladom k tomu, ze si mi v prispevku neraz nesmierne polichotil, povazujem ho za absolutne skvely !)
koniec koncov ako vsetky tvoje prispevky.
co sa buducnosti PS tyka, som cela vzrusena a pripravena tvorit "od svitu do vrutok" uz teraz.
Najskor vsak dovolte, i ked viem, ze sme proti vianociam :o), ale jednoducho mi to nedalo !
http://www.elfyourself.com/?id=1544457763

e ako ej ci boha, ale sa na vas tesim

Anonymný povedal(a)...

Elenka, kraasne!! Vidno ze v PS nie je rasizmus, kedze bedo je cernoch :D