15. septembra 2008

Tííí šŕŕŕŕts - update

Tak som to upravil ciastocne sa drziac ondyho navrhu. Sorry ondy, ale ked som to dal ako si navrhoval, tak ste zrazu s elen namiesto loga PS pozerali zamilovane na seba :)
tak som to tam hodil nasledovne:


A zmenil som font vzadu. Este stale to podla mna nie je ono, ale kazdopadne je to trochu lepsie:) No a to 'ď' vyzera tak divne preto, lebo v tom fonte sa 'ď' nenachadza (co je zvlastne lebo ľ š č ť ž ý á a pod. tam su...), tak som musel improvizovat:


zdar
c

7 komentárov:

ondy povedal(a)...

Našiel som toto:

http://www.1001freefonts.com/

A môžeme zhánať nejaké zaujímavé písmo.

ondy povedal(a)...

A aby sa nepovedalo, že som nehľadal, jeden návrh dám:

PROTIsekta
...ved práve preto!

Mal som ten istý problém s " ď " ako cubo.

Anonymný povedal(a)...

cubiacik.... prevelmo sa mi to paci...sikovny si kua! jedine co sa mi nepaci som ja....ale z hovna asi bic neupleties....:)

cubo povedal(a)...

ten font sa mi celkom pozdava, akurat, ze to "t" v PROTIsekta vyzera ako kriz:)

c

ondy povedal(a)...

to bol dovod, preco som si vybral to pismo. Lebo v 'PROTI' je 't' normalne ale v 'sekta' je uz ten kriz...

Sak mame tomen nas neomylny protivizmus, zahlasujeme a uvidime :)

Je tam vela zaujimavych pisiem, staci sa len dohodnut a vybrat.

cubo povedal(a)...

tak som skusil aj ja jeden:
http://picasaweb.google.com/smolukas/Tricko#5246513000663200626
inak, ondy ako pouzijem tie fonty? ja som ich le ukladal ako obrazok a makcen a slzen som tam velmo zrucne dokreslil 8-)

c

ondy povedal(a)...

Priznám sa, že použitie som ešte nezisťoval :)

Našiel som túto pomôcku, ale začína to byť komplikované...