22. septembra 2008

tricka-hlasovanie

zdravim.
drahi moji, vyberajte. Dve verzie prednej strany a niekolko fontov (s alebo bez hesla) dozadu (elen, sorry, ale tie fonty, co si mi poslala, moj freewarovy odvar photoshopu nemal, takze som skusil najst aspon zo dve co najpodobnejsie).
Je to tam dost narychlo nahadzane, nemam teraz vela casu, takze este nejake detaily ohladom velkosti fontov alebo umiestnenia obrazkov a hlavne FARBY tricka doriesime neskor. Teraz vyberme aspon ten zakladny navrh.
no nic, musim utekat. trimce she.
link v nadpise, of course.

zdar
c

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

btw, nazvy jednotlivych navrhov su v commentoch :)

c

ondy povedal(a)...

Dovolil som si pridat este jeden navrh. Zvolil som písmo, za ktore by som hlasoval. Akurat "...ved prave preto" som este nedomyslel.

navrh Xo

Jak na prezentace povedal(a)...

zadne 3.1 To pismo vyzera ako napisy na slobodomurarskych kostoloch..Ja ho zerem...:)

P

cubo povedal(a)...

no tak co sa zadnej casti tyka, hlasujem za ondyho doplnujuci navrh ;) (tak ako je, bez hesla).

inak predne2

hej, ludia, a hlasujte aj za predky, bo tam su tiez dve moznosti :)

c

Anonymný povedal(a)...

vsetky maju nieco do seba... :)
ale zadne by som dal asi ten font co poppi, ale aj s "ved prave preto" (tusim je to 3.)

aj ked ani ten ondyho nie je zly, lne keby to bolo vodorovne....sry bratu :))))))

a predne su oba dost fajn...

b

ondy povedal(a)...

predne1
zadne Xo

A aby sme sa aj niekam posunuli, povedal by som ze urobime aj druhe kolo, v ktorom sa vyberiet zadna cast, aby sme sa dohodli.

Bedo, tam islo prave o to, ze to vodorovne nie je :)

Zvazoval som dat to "slobodomurarske pismo", lenze som nevedel ci sa mi ho podari roztiahnut na celu vysku. Pismena su privelmi natlacene na moj vkus. Cize v podstate, ak by sa dali medzi pismena medzery (prip. ina uprava), zrejme by som presiel na 3.1 pismo.

Elen povedal(a)...

ja hlasujem ze predok no.1
a za ondyho upgrejdovany zadok
(ale iny font, lebo tento, rovnako ako aj slobodomurarsky vo mne evokuje stiesnujuce a neprijemne spomienky :(
ale je zase pravda, ze ja sa na to tricko zo zadu divat nebudem :)
kazdopadne by som bola spokojnejsia bez sloganu
PS: poslem vlastne navrhy, len co sa naucim robit vo photoshope ;)

huraa do ziliny, tam sa hadam dohodneme ne ? ba dokonca mozno dostaneme aj nove napady hihi

e

Jak na prezentace povedal(a)...

Moj nazor - predok No. 1 a zadne uz len veru necham na vas ked moj navrh nepresiel :) Vkladam do vas doveru chlapci a Elen..Nuze sa majte. Tesim sa na Januar ako si ho navleciem cez vsetky vrstvy tepleho pradla a vyrazim promenadovat do ulic...

MP