11. septembra 2008

Tíííí šŕts

Zdravim priatelia,
dnes som sa v robote nudil viac ako obvykle a tak ma napadlo, ze skusim zbuchat velmi predbezny a velmi nesikovne spraveny navrh na nase vytuzene PS-acke tricko. Tak sa na to mrknite a komentujte, upravujte, nadavajte, placte, bedo ma dovolene aj masturbovat...
Este dve veci - ta farba nestoji za vela. navrhnite inu, bo mne to s farbami nikdy neslo.
- napis vzadu, xcelo by to lepsi font a hadam aj lepsi napis. to som tam uz len tak narychlo hodil, lebo mi konci sichta. takze prijimam navrhy na fonty a na slogany.

Predna strana (alebo zadna? :) ani tym si nie som isty :)):


Ta druha strana:



zdar
c

9 komentárov:

predseda povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
predseda povedal(a)...

heh, ked sa na to teraz pozeram, s tymi bodkami na xihtoch vyzerame trochu ako keby sme mali ovcie kiahne :)

c

Anonymný povedal(a)...

Moj zlaty, dobra to robota. Spolu s Elen a tym mojim logom jednoznacne tvorime historicku zlozku - vyzerame ako klasicky plagat z cias propagandy (jedno ktorej).

Mozno by som este zmenil Popiho foto, poslem ti, ktore myslim.

Este otazka samotnej realizacie - to bude asi nazehlovacka, ze? Nezvyknu vela vydrzat...

0.

Anonymný povedal(a)...

A este ma napadla mensia zmena pozicii:

Popi
Bedo Ps Cubo
Elen Ondy

A Ps trosku vacsie spravit.

0.

Anonymný povedal(a)...

Do certa, neberie to neberie to medzery...Takto som myslel, ale bez tych pomlciek


-----Popi
Bedo--Ps--Cubo
--Elen--Ondy

0.

cubo povedal(a)...

skor som myslel na sietotlac, to by malo celkom vytrimat. skusim to pomenit a poprehadzovat a uvidime...

c

Anonymný povedal(a)...

tu zmenu pozicii tiez schvalujem,i ked takto mi to tiez vyhovuje(velmi sa mi paci ako oddane sa divam na nase logo_to naozaj stelesnuje moje pocity k PS:)
ale ked sa to pomeni podla ondyho navrhu, bude ten obrazok v podstate tvorit pentagram a to uz je co povedat kua!

jaaaj uz ho chceeem nosiiit !!!

ta friskom chlapci, nech mozem udavat nove modne trendy v tomto (od kedy odisiel ondy) nudnom meste

e

Jak na prezentace povedal(a)...

Utesena patica..este tak kosak a kladivo dozadu a zakazu nas :)))

Btw, moje foto prosim nechat, maloktora fotka je veru vystiznejsia.

Inak moj navrh je napis vzadu PROTIsekta (sekta malymi pismenami)

Btw zaslite mi jedno expresom do Byron Bay, s malou jazykovou mutaciou - napis vzadu prosim i v cinstine a Hindu-Urdu, nej tomu tu kurna i niekto rozumie :)

zatim moji,

MP

Anonymný povedal(a)...

do piči do piči do pičíííí jeeeej


b