1. januára 2007

Nový rok

          Oslavy nového roka aj Nového roka pomaly utíchajú a ľudia si pomaličky sadajú a ticho premýšľajú, rekapitulujú. Do tejto nálady sa radostne pridajú všetky obchody, ktoré začínajú svojimi invetúrami spríjemňovať život. Napadlo ma, že asi by sa patrilo, aby sme aj my zhodnotili uplynulý rok. Mám na mysli len Protisektu. Ani nie preto, aby sme mohli skonštatovať, koľko návštev bolo, príspevkov a pod., ale skôr, či sme nemohli trošku viac. Najmä ku koncu roka. Už to neboli mesiace, kedy som sa mohol každý týždeň tešiť na nový príspevok. Trošku spolu s Vami zapremýšlať nad nezmyslom života, oprieť sa o Vaše pochopenie, či nový prekvapivý záver. Akoby sme sa sami pred sebou uzatvorili, hanbili, stratili nadšenie a najmä zmysel pre sociálnosť. Pritom Protisekta je pre mňa asi jediným miestom, kde viem byť sám, no v kruhu priateľov.

          Toto je druhý rok tejto stránky (niečo tesne cez 1 rok, založená 5.12.2005). Dúfam, že bude minimálne taký plodný ako ten predošlý, možno čo aj do počtu nových členov. Popi niečo spomínal, tak je len na ňom, kedy sa rozhodne nám svoju kandidátku aspoň pár vetami predstaviť. No myslím, že by sa patrilo pripraviť nejakú imatrikuláciu, kedže to bude asi prvý člen, ktorého nepoznajú ostatní, všetci (nech si o nás nemyslí nič zlé ;) ). 

          Na koniec len dodám: Štastný nový rok, Protisekta!!

(jedno z mála úprimných prianí)

12 komentárov:

predseda povedal(a)...

pravda no...posledne mesiace boli nejake cudne. ale aj mlcanim sa da kdeco povedat. nie vsak zas pridlho, musi sa to nejak rafinovane striedat a myslim ze sme vsetci dost rafinovani na to, aby sme to tu zase ozivili. neviem ako vas (no vlastne viem), ale mna vzdy fest potesi ked tu zbacim daco nove. tak sa neokunajme boha, sak sme tu medzi svojimi ;)

(ne)lucim sa s vami slovami dobreho vojaka Svejka:
"Ja mam sebevrahy rad. Tak jen s chuti do toho"

c

predseda povedal(a)...

mna celkom potesil i tento prispevok...Ale vazne, trebs s tym nieco robit, nech tie zastupy clenstvachtivych a pravdyhladajucich vidia, ze sa cinime.

pridam aj ja jeden vyrok, z ND v Prahe:
"Kdyz jde clovek s opravdovym kamaradem, tak mu ani neni blby, kdyz spolu mlcej"

aj ja prejem HNY

P

predseda povedal(a)...

a ozaj, ked to nahodou nepoznate, tak davam milerad do pozornosti

http://nohavica.rfc1925.org/blog/mp3/za_hotelovou_zdi.mp3

P

predseda povedal(a)...

to p
HNY znamena HELLO NEW YORK??

:)

0.

predseda povedal(a)...

http://nohavica.rfc1925.org/blog/mp3/za_hotelovou_zdi.mp3

tak je to spravne

predseda povedal(a)...

ved to je to iste :)
a funguje aj teb prvy, uz som stihol vypocut, plati to aj o intrakoch ;)

predseda povedal(a)...

tak tak..uz si ta predstavujem v sprche s uchom nalepenym na stenu:))

predseda povedal(a)...

a ano Ondy. HNY skutocne znamena Hello New york. Tymto pozdravujem obyvatelov mesiaca (Cubo hadam vie o com hovorim:))

P

predseda povedal(a)...

to p :))

c

Anonymný povedal(a)...

...v zasade si o vas nic zle nemyslim:-)...
...inac neda mi takto virtualne sa nepriznat ze mi bolo fest luto zakazdym ked som s takou detskonaivnostou ocakavala nejake nove prispevky a jedine co akurat tak pribudlo boli pocty navstev;(
...v zasade nie som jednou z tych cLENstvaCHTIVYCH,ale neda mi vas po dlhom case lenparazitovani,niecim kreativnokretennym potesit..tak pridavam nejaky ten vychodniarskudusulahodiaci link :

http://www.slovaci.com/dielna/

/odporucam hlavne ten startrek+poppoluska/

enjoy:-)

liona
(autorka sa venuje problematike vztahov dalekeho vychodu,
co-workers/poppi,elen/)

predseda povedal(a)...

poppi, asi by si si mal s niekym nieco vyjasnit....:-)

predseda povedal(a)...

mhmmm strhujuce dialogy :) (myslim na tych slovakoch..aj ked aj tie nase maju nieco do seba;))
ale pokial viem tak vo fricovcoch ziadne piercingove studio nie je :)

smrt vrtackam o deviatej rano!!!

c