4. januára 2007

update clenskej zakladne




Zdravim,


Minule ma zarazila informacia, ze v CR budu moct registrovani partneri zachvilu legalne adoptovat dieta...Myslim, ze vdaka protisekte a jej www strankam sme sa aj my predsedovia stali takymi kvazi registrovanymi partnermi (...)a preto navrhujem, aby sme si ako prvi v strednej Europe adoptovali dieta.. Je uz oficialne sice dospele, ale to nam predsa vobec nevadi..


Nebudem to natahovat, jedna sa o Lionku, prve (i)legalne adoptovane, cestne a uprimne, nase spolocne (ale aj tak viac moje, mam urcite vlastnicke prava:) PROTIvne dieta.. Skusku ohnom uz zlozila, jasne sa predsa vynadrila, ze NEchce byt clenom, co v podstate znamena, ze sa clenom automaticky stava.. Aby ste si ale vazeni nemysleli, ze pre vas navzdy zostane zahalena ruskom tajomstva pripajam jednu rozkosnu fotografiu z rodinneho albumu (dufam, ze dotycna si to nevezme k srdcu:)))
P

9 komentárov:

predseda povedal(a)...

pekne si to vymyslel peppo. ja som samozrejme proti (iba ak by aj ostatni boli proti, ta to by som musel byt za)
len ma trochu metie, ze elen a ja, sta by tvoji samozvani rodicia, si spolu s tebou (+ondy a bedo,of course) adoptujeme dieta ;)
ale to prekonam, uz som zvladol aj zaludnejsie zalezitosti :)

hej a fajn fotecka. ja mam podobnu ale pristupujem k tomu z opacnej strany a mam tam trochu viac rockov..:P

(ctrl+) c

predseda povedal(a)...

hej a teraz som si vsimol, ze uz by bolo vhodne aktualizovat nas profil, lebo na tej fotke co tam mame nam chybaju nove...onee..tvare;)

c

Anonymný povedal(a)...

..2 P:..to ta akoze mam zacat volat tati?..:-)

L.

predseda povedal(a)...

Tatinek predseda...

predseda povedal(a)...

proti p:
ja budem proti vsetkemu, kym mi to (ju) nenechas na krku, ale samozrejme, ze sa tym budem chvalit :)

proti c:
ohladne tej foto, myslim ze staci len fotomontazou na spodnu "policku" dodat tvare... :)

0.

predseda povedal(a)...

namiesto tvari, by sme mohli nafotit chodidla (zo spodu, ako ich vidi matka Zem).. ak nemate namietky

0.

Elen povedal(a)...

ja som viac nez proti, a vzhladom k tomu, ze som teraz vlastne lionina matka a babicka zaroven vyhlasujem opravnene znepokojenie nad tym, ze lionka namiesto krasnych zivych zien z masa a kosti, jebe nafukovacie (bohvie ci) panny. i ked, pri hlbsom zamysleni nad momentalnou situaciou a "uspesnostou" projektu 'jebacky 2007' ktory sme s cubom (ne)rozbehli sa mozno budeme musiet zacat ucit prave u liony a ujasnit i realne ciele na zaklade jej skusenosti z ranneho detstva.

do toho

SNV

e

Anonymný povedal(a)...

preratal som to dokonca 4 krat a vyslo mi, ze PS ma tymto uz 2 radovych anticlenov :)comu som nesmierne rad,bo sťaby jedinemu predstavitelovi plebsu protisekty mi zacinalo byt otupno,co sa negativne prejavilo aj na pocte mojich prispevkov na blog....

btw Liona (sestra-sesternica(?) moja)dufam, ze cokoro nastane prilezitost(vyzva na PS meeting...) vyjadrit ti moje ANTIpatie aj osobne....

b.

predseda povedal(a)...

ja som sa len chcela ospravedlnit za to, ze som si vam, Vazena a Mne Najdrahsia ProtiSekta, dovolila namiesto
Slovenskej Narodnej Radosti popriat len obycajnu localnu Spissku Novu Ves (navyse este teraz, ked mame teraz noveho clena z ineho kraja, odpust liona,nebolo to naschval), i ked pri pomysleni na to, ze svet sa pod tarchou cinskej invazie nadsene zmieta v roku svine, je mozno k veci Vam (do)priat Stastny Novy Vok

vasa dislekticka elenka
miesaju si ma kurva pismenka
nebudem sa vyhovarat ani na azbuku ani na vodku
ale som rada, ze som doma priatelia moji
a pripajam sa k bedovmu nazoru, ze PS meeting v kompletnej zostave by sa mal stat (zialbohu az po tych skurvenych skuskach) nasou prioritou cislo 1! a nie len preto, ze som sa Vam cez sviatky nevenovala.odpuste.
po(r)ucila som sa ale

s priehrstim plnym sovietskych pozdravov sa lucim a odkladam jednu flasku putinky a jednu flasku moskovskej na tu vytuzenu schodzu.

elena stepanovna