6. januára 2007

Trochu o predsavzatiach

za priehrsie novorocnych predsavzati..

Moj oblubeny BuLdOGGER ma zase raz inspiroval k tomu, aby som plny nadsenia z novych zaciatkov zacal sumarizovat plnenie ambicioznych cielov a planov v dalsom skurwenom novom roku.. Sedim za notebookom a uz zistujem, ze vsetky tie cielavedome konkretne sracky tak trufalo hodene na papier pomaly splyvaju do jedneho velkeho ciela - "nieco zo sebou sprav, chlapce" Hadam ste na tom podobne a preto uz inspirovany rieperom navrhujem ubalit si z mojichvasichnasich planov jedneho chutneho jointa..Nech sa v jeho dyme pomaly rozplyva aj posledna nadej, posledny pokus zvratit vlastnymi silami ten skurweny nenavratny os(t)ud .. Asi ma ta sentimentalnost raz zabije, alebo mi raz da zivotnu facku, neviem.. Viem len, ze to bude boliet skoro ako prve kojenie. Idem sa kokotit dalej.. Mozno to moj osud pochopi a aspon nachvilu ma necha na pokoji. Cest praci a vsetkemu, co tu cest este nastratilo...

P

3 komentáre:

predseda povedal(a)...

bratu, vies ze s tebou si vzdy rad ubalim johna do cohokolvek ;)
btw, co sa tyka sraciek hodenych na papier, uz pomaly ale isto sumarizujem to malo co sa dochovalo a v dohladnej dobe ti to poslem.

c

predseda povedal(a)...

ja uz to radsej ani nepisem, ani nad tym pre boha radsej nerozmyslam, lebo by som sa udavila zufalstvom a placom nad beznadejnostou uz zopar rokov trvajuceho hrozneho stavu mojho ducha i tela, o ostatnom co sa toho tyka ani nehovoriac ...

ale jointa si s vami velmi rada ubalim :) , mozem ho olizat, aby pomalsie horel a aby tam bolo aspon DNA mojej nanichodnosti ,')

e

Anonymný povedal(a)...

well spotit